Gräset blir inte grönare än man gör det

Vilken härlig vecka!
Att må så här bra i en tid när man går igenom vissa riktigt tuffa bitar ger en så mycket motivation att klara av det.

Tisdagen tillbringades mestadels sittandes i vattnet i en badvik på Eckerö i underbart sällskap om tre sanslösa vuxna och ett 3-årigt busfrö. Så mycket skratt så att man nästan hade kramp efteråt.
Tillbaka i stan ansluter jag till nästa härliga sällskap och som fulländar dagen.

Onsdagen blir lika härlig (fast vattnet kommer uppifrån ibland) och fortsätter med gänget från tisdagskvällen. Inleds på en härlig takterass på Söder för att sedan landa i mitt premiärbesök på Pride och dess invigning.
Allt är fullständigt lyckat.

Torsdagen har tillbringats med att känna sig fullständigt avslappnad och ler så fort jag tänker på de senaste dagarna.

Måste säga att jag känner mig ganska bortskämd på ett riktigt bra sätt.