Say wot, say wot again - if you dare you motherfu...

Vilken underbar sommar! Man behöver inte transportera sig, hoppa från flera meter eller vada ut för att bli blöt...
Man önskar dock att man oftare blev blöt nerifrån och upp istället för tvärtom i stående och med en mundering som är avpassat för bli blöt ända ner på bara skinnet.

It's time for the f*#king weather to get the act together!!!!
#1 - - #13:

Är det ett gammalt foto du har? Eller är du så där långhårig igen? (Och jo då, jag har kvar mustaschen på mitt foto.)

#2 - - #13:

Är det ett gammalt foto du har? Eller är du så där långhårig igen? (Och jo då, jag har kvar mustaschen på mitt foto.)

#3 - - Anonym:

...och tack blogg.se för den dubletten.

#4 - - Aki Riihilahti:

Skarptögt brorsan, mycket skarptögt!!!
Jag håller på att jobbar mig mot fornstora da'r
frisyrmässigt - det du ser är målet och därmed motivationen och därmed korrigera ett stort missteg i livet...
Puss!

#5 - - Ellak:

Det man inte kan göra någonting åt, ska man heller inte reta upp sig på.